آیا هر طب گیاهی چینی برای نفروپاتی IgA وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر طب گیاهی چینی برای نفروپاتی IgA وجود دارد

آیا طب گیاهی چینی برای نفروپاتی IgA وجود دارد؟ در مقایسه با طب غربی، طب چینی گیاهی امن تر و طبیعی تر است، اما آن را به مدت طولانی به کار همین دلیل است که آن را نمی توان به طور گسترده ای در درمان بعضی از بیماری در گذشته مورد استفاده قرار می گیرد. اما تا به امروز، با تکنولوژی توسعه یافته، آن را بهبود هر دو در اثر درمانی و کارایی کردم. بنابراین برخی از درمان های منحصر به فرد از نفروپاتی IgA می آید به واقعیت است.
چه نوع چینی داروهای گیاهی را می توان در درمان نفروپاتی IgA استفاده می شود؟
شما می دانید نفروپاتی IgA است که توسط رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که درمان می تواند اختلال ایمنی تصحیح، می توان آن را در درمان این بیماری استفاده می شود.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy در داروهای سنتی چینی با ترکیبی از فن آوری پیشرفته پزشکی --- osmoscope است. با توجه به شرایط بیماری و فیزیکی خاص هر بیمار، برخی از داروهای چینی تجویز خواهد شد. متفاوت از درمان های سنتی، این داروها خواهد شد به پودر میکرونیزه و سپس به کیسه های کوچک قرار داده (در مورد اندازه کلیه) که خواهد شد به راه حل آماده خیس. در حالی که در طول درمان، 2 کیسه دارو خواهد شد تحت پشت بیمار راست در مناطق کلیوی قرار داده است. در طرف دیگر، کیسه دارو با osmoscope کمک می کند که ترویج جذب مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای متصل
با کمک این درمان، نه تنها سیستم ایمنی را می توان ترمیم بلکه کلیه های آسیب دیده را می توان در برخی از درجه تعمیر.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی IgA، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: